K1, ZII
New product
Warning: Last items in stock!
Availability date:
Author | Halík, Jaroslav; Fialová, Helena |
Year of publication | 2016 |
Publisher | Metropolitan University Prague Press |
ISBN | 978-80-87956-51-9 |
Print run | 150 ks |
Odborná monografie s názvem Strategie vstupu firem na zahraniční trhy vznikla jako výstup vědecko-výzkumného záměru Výzkum mezinárodních ekonomických vztahů 2016–2020 (VVZ 34-10), který je realizován pod vedením prof. Ing. Václava Kubišty, CSc.
Cílem monografie je kompletní zpracování problematiky vstupu firem na zahraniční trhy a poukázání na měnící se podmínky v oblasti mezinárodního podnikání, kdy propojení národních trhů v jeden globální celek přináší vznik nových struktur a způsobů řízení firem.
Autoři si kladou tyto ústřední výzkumné otázky:
Autoři monografie Jaroslav Halík a Helena Fialová byli vedeni snahou odpovědět na tyto výzkumné otázky formou odborných analýz a formulací závěrů tak, aby byly přímo využitelné v praxi. Jejich příjemcem je prioritně podniková sféra, nicméně autoři se domnívají, že text je využitelný i pro vzdělávací účely na vysokých školách ekonomického zaměření a pracovištích státní správy od komunální, až po centrální úroveň.